20 Temmuz 2010

LEGO ADAM!

O tam bir Lego asıgı..Lego onun icin sadece bir oyuncak olmaktan cok ama cok öte..

onun o güzel yüregini elleriyle hayata geciren bir yol arkadası... aklından  o an ne geciyorsa, ne oynamak istiyorsa, ne anlatmak istiyorsa anında lego'da hayat buluyor...

o kadar komik, o kadar engin bir hayal gücü var ki hayranlıkla seyrediyorum Dersu'yu...

nasıl basladı Lego sevdamız? kücükken dev boyuttaki renkli legoları almıstım tabi Dersu'ya, hem renk hem de el koordinasyonlarımız gelissin diye..sonrasında Adnan Gayı'sı ( yani benim dayım) Kıbrıs'tan getirdi, ilk Korsan Seti legosunu...sonra devamı geldi tabi tüm aile tarafından...hatta aramızın cogu zaman limoni oldugu amcam bile dev bir Lego Polis Seti gönderdi Dersu icin... HAvaalanı seti, Uzay Polisi, Polis Tırı,  İtfaiyeciler, Starwars, ve daha bir sürü konsept lego parcacıkları...

itiraf edeyim benim de en sevdigim oyuncaktır Lego..Hele su an nasıl harikalar anlatamam..İsim geregi özellikle Marketing acısından yaklastıgım zaman zaten bir Lego Dünyası görüyorsunuz karsınızda..Basit kesinlikle her zaman basit, tutarlı ve bol sürprizli...

Dersu ile benim Lego oynarken bir farkımız var: ben elimde kitap, direktiflere göre yapıyorum, ötesine pek gecmiyorum daha dogrusu itiraf etmeliyim gecemiyorum...Dersu ise o sırada kücük elleriyle takıyor, cıkarıyor, ucuruyor, düsüyor, kırılıyor, tamir oluyor.:Dersuca bütün konseptler yaratılıyor...bu zamanlarda karsınızdaki kisinin o engin deniz hayal gücüne hayran oluyorsunuz, bir yandan da okulda, bizler tarafından, cevresince bu derya deniz hayal gücü azaltılmasın diye endiselenip duruyorsunuz seyrederken...

lego oynamadımız zamanlarda Lego.com'daki yenilikler arastırılıyor tabi, su an Atlantis, Prince of Persia, Starwars ( her zaman favori), Harry Potter ve Toy Story ...pazarlama harikaları her bir konsepte uygun Lego parcacıkları yaratıyorlar tabi:))

icime pek sinmese de Playstation bile hayatımızda...Lego indiana jones oyunuyla...hepimizi kilitliyor yalnız, tüm aile ugrasıyoruz resmen oyunla.:Dersu & Vahap& bendeniz ve tabiki Zeynep:)

sokaga cıktıgımızda ise özellikle İstinye Park'taysak ilk istikamet Lego Magazası...Dev bir Lego mağazası var bizim favorimiz..Calısanlar inanılmaz pozitif, oyun alanları ve demolar harika...

hayalimizdeki tatil mekanımız ise LEGOLAND...

lego pazarlama ekibi bizi dünyasına coktaaan cekiverdi. Hem de halinden mutlu olarak:))

Bu da Koc'un bu sene sponsor oldugu Lego etkinliginden..basında cok fazla yer almadı ama Halic Kültür Merkezi'nde biz Lego Sampiyonasında cok eglendik..Hollanda ekibinden bir yarısmacı ve Dersu projeyi denerken:)))

1 yorum:

Kon-Tiki (Ashley) dedi ki...

Ben de 3 yasından beri koleksiyon yapıyorum.İstinya Park ta Adore oyuncağın açtıgı birbirinden kazık legoları gördükçe moralim bozulsa da hiç sevgim azalmadı bu bir tutku.Danimarka Legoland'e bile gittim bloğumda görebilirsiniz.İnsalah sizde götürürsünz cocukları.